سعادت آباد، بلوار دریا غربی، پلاک ۶۲، طبقه ۲، واحد ۵

۰۲۱۸۸۳۷۹۰۳۱

۰۹۲۱۹۷۷۹۰۴۳

درخواست نوبت

ماندگاری جراحی لیفت صورت چیست؟

بروز چین و چروک و افتادگی پوست مشکلاتی است که با افزایش سن رخ می‌دهد‌. جراحی لیفت صورت روشی است که در آن با برداشتن پوست اضافی صورت و گردن، ظاهری جوان و شاداب به چهره فرد بخشیده می‌شود. در این میان، سوال مهم افرادی که قصد دارند برای این جراحی اقدام کنند، مدت ماندگاری آن است. ماندگاری جراحی لیفت صورت به عوامل بسیاری مانند میزان مراقبت، سن، نوع پوست و موارد دیگر بستگی دارد.

در ادامه مطلب، اطلاعات کاملی درباره راه‌های افزایش‌ ماندگاری مینی لیفت صورت و سایر روش‌های لیفت در اختیارتان قرار می‌دهیم.

ماندگاری جراحی لیفت صورت چقدر است؟

به‌طورکلی، مدت زمان ماندگاری جراحی لیفت صورت بین 8 تا 12 سال و حداقل 10 سال است.

هرچند که این عمل ظاهر شما را جوان می‌سازد، اما از روند پیری جلوگیری نمی‌کند‌. بنابراین، با مراقبت از پوست، تغذیه سالم و محافظت دربرابر نور خورشید می‌توانید ماندگاری لیفت شقیقه و سایر نواحی صورت را افزایش دهید.

عوامل موثر بر میزان ماندگاری عمل لیفت صورت

هیچ‌کس دوست ندارد که دائما زیر تیغ جراحی برود یا آنکه هرساله هزینه زیادی را برای آن پرداخت کند. به‌همین دلیل، اغلب افراد به‌دنبال‌ پیدا کردن عوامل موثر‌ بر افزایش ماندگاری جراحی لیفت صورت هستند. این جراحی به کسانی که با چین‌وچروک‌های ریز و درشت در صورتشان دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند و اعتمادبه‌نفس‌شان خدشه‌دار شده است کمک می‌کند تا به چهره دلخواه خود دست پیدا کنند.

در ادامه به برخی از مهم‌ترین مواردی که به افزایش ماندگاری لیفت صورت کمک می‌کند، اشاره می‌کنیم:

  • خاصیت ارتجاعی پوست
  • انتخاب سبک زندگی سالم
  • نوع جراحی لیفت صورت و تکنیک‌های مورد استفاده
  • تبحر و تخصص‌ جراح
  • عوامل ژنتیکی

بنابراین می‌‌توان گفت که ماندگاری جراحی لیفت صورت با نوع پوست و سبک زندگی فرد رابطه مستقیم دارد. شما می‌توانید با مراقبت و خوردن غذاهای حاوی آنتی‌اکسیدان از بروز خطوط ریز و درشت و شل شدن پوست جلوگیری کنید.

راه‌های افزایش ماندگاری جراحی لیفت صورت

عمل لیفت صورت در افراد مختلف، نتایج متفاوتی دارد به‌طوری که در برخی ماندگاری جراحی لیفت صورت طولانی‌تر از دیگران است. این مورد به عوامل مختلفی بستگی دارد. به‌طور مثال، در برخی از تکنیک‌های جراحی به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌شود که نتایج آن‌ نیز مدت طولانی‌تری‌ باقی می‌ماند.

راه‌هایی نیز وجود دارد که به افزایش ماندگاری مینی لیفت صورت و سایر روش‌های لیفت کمک می‌کنند. باید در نظر داشته باشید تمامی این روش‌ها باید با مشورت و تایید پزشک شما انجام شود. این راه‌ها عبارتند از:

ورزش کردن

ورزش بعد از 2 تا 3 هفته از عمل لیفت به صلاحدید پزشک، باید در برنامه روزانه شما قرار بگیرد. چراکه ورزش، جریان خون را افزایش می‌دهد و به جوان ماندن پوست و کاهش عوارض جراحی لیفت صورت کمک می‌کند.

البته نوع و میزان ورزش باید توسط پزشک تایید شود.

استفاده از ضدآفتاب

ضدآفتاب یکی از مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند به افزایش ماندگاری جراحی لیفت صورت کمک کند. کرم ضدآفتاب با محافظت از پوست در برابر‌ اشعه‌های مضر خورشید از بروز‌چین‌وچروک‌ها جلوگیری می‌کند.

مراقبت و نگهداری مستمر از پوست

با کاهش ورم بعد از جراحی لیفت صورت و آغاز روند بهبودی می‌توانید پاکسازی و آبرسانی به پوست را شروع کنید. در پیش گرفتن یک روتین روزانه یکی از راه‌های کمک به ماندگاری لیفت صورت است.

رژیم غذایی مناسب

تغذیه عامل مهمی در بهبود شرایط پوست محسوب می‌شود‌. سعی کنید در رژیم‌ غذایی خود از میوه، سبزیجات و پروتئین بدون چربی بیشتر استفاده کنید.

خواب کافی و دوری از استرس

همه افراد باید در شبانه‌روز به‌مدت هشت ساعت بخوابند تا چهره‌ای شاداب‌تر باشند‌. استرس، با افزایش ترشح ماده کورتیزول به چرب شدن پوست و مسدود شدن منافذ منجر می‌شود و سلامت پوست را به‌ خطر می‌اندازد.

 برای دریافت مشاوره و اطلاع از نحوه جراحی‌های زیبایی صورت در کلینیک زیبایی لیا می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

02188379031
02188596948

کدام روش لیفت صورت ماندگاری بیشتری دارد؟

لیفت صورت به روش‌های مختلفی از جمله جراحی، لیفت با لیزر، لیفت با نخ، مینی لیفت صورت و مکس لیفت و غیره انجام می‌شود. مدت زمان ماندگاری هریک از این روش‌ها متفاوت است. لیفت کامل صورت که با کمک جراحی انجام می‌شود، ماندگارترین روش محسوب می‌شود.

در این روش نه‌تنها افتادگی و چین‌وچروک از بین‌می‌رود بلکه عضله‌های زیرین پوست هم سفت می‌شوند. بدین‌ ترتیب لیفت به‌صورت عمیق‌تری انجام می‌شود. لیفت عمیق صورت مخصوصاً برای افراد مسن که دارای خطوط برجسته هستند، بسیار مناسب است‌.

ماندگاری جراحی لیفت صورت به‌صورت عمیق بیشتر از روش‌های دیگر‌ است و از 10 تا 15 سال دوام می‌آورد. 

ماندگاری جراحی لیفت صورت

عمل لیفت صورت را زیر نظر کدام جراح انجام دهیم؟

جراحی لیفت صورت، روشی است که باید توسط یک پزشک متخصص انجام شود تا به عوارض کمتری دچار شوید و به نتیجه دلخواه‌تان دست پیدا کنید. کلینیک زیبایی لیا با همکاری بهترین جراح لیفت صورت تهران، دکتر علیرضا درودگر به شما کمک می‌کند تا به پوستی شاداب و جواب دست یابید.

در‌ کلینیک لیا، در کنار کادر درمان حرفه‌ای، تجهیزات مدرنی برای لیفت صورت استفاده می‌شوند که بر افزایش ماندگاری جراحی لیفت صورت موثر هستند.

شما می‌توانید برای دریافت نوبت مشاوره و گفتگو با متخصصین لیا با با شماره تلفن‌‌های 02188379031 و 02188596948 تماس بگیرید.

برچسب‌ها:

دسته بندی‌ها

آخرین مقالات و اخبار

بهترین جراح لیفت صورت تهران کیست؟

افراد بسیاری با افزایش سن و ظهور‌چین‌وچروک‌ها روی پوست به سراغ عمل‌های زیبایی مانند لیفت صورت می‌روند. در جراحی لیفت صورت، پوست گونه و فک کشیده می‌شود تا خطوط این نواحی از بین‌ برود و در نتیجه‌ پوست جوان‌ و شاداب‌تر به‌نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید این عمل حساس و ظریف را...

ماندگاری بوکال فت چقدر است؟

عمل‌های زیبایی به شما کمک می‌کنند تا به چهره‌ای دلخواه خود دست پیدا کنید و اعتماد به نفس‌تان را افزایش دهید. جراحی بوکال فت روشی است که به تخلیه چربی اضافی صورت مخصوصاً ناحیه زیر گونه می‌پردازد و چهره‌ را خاص‌تر می‌کند. بسیاری از کسانی که قصد دارند این جراحی را انجام...

همه چیز در مورد جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین

پوست دور چشم یکی از اولین نواحی است که با افزایش سن، چروک‌ها در‌ آن آشکار می‌شوند. با بالارفتن سن، بافت‌های زیر چشم ضعیف و شل می‌شوند. بدین ترتیب افراد در قسمت پلک پایینی با مشکلاتی مانند افتادگی یا پف روبرو خواهند شد. علاوه‌بر افزایش سن، ژنتیک نیز نقش مهمی در ایجاد...

 مقالات مرتبط

بهترین جراح لیفت صورت تهران کیست؟

افراد بسیاری با افزایش سن و ظهور‌چین‌وچروک‌ها روی پوست به سراغ عمل‌های زیبایی مانند لیفت صورت می‌روند. در جراحی لیفت صورت، پوست گونه و فک کشیده می‌شود تا خطوط این نواحی از بین‌ برود و در نتیجه‌ پوست جوان‌ و شاداب‌تر به‌نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید این عمل حساس و ظریف را...

ماندگاری بوکال فت چقدر است؟

عمل‌های زیبایی به شما کمک می‌کنند تا به چهره‌ای دلخواه خود دست پیدا کنید و اعتماد به نفس‌تان را افزایش دهید. جراحی بوکال فت روشی است که به تخلیه چربی اضافی صورت مخصوصاً ناحیه زیر گونه می‌پردازد و چهره‌ را خاص‌تر می‌کند. بسیاری از کسانی که قصد دارند این جراحی را انجام...

هزینه بوکال فت در تهران سال 1403

این روزها باوجود عمل‌های زیبایی مختلف با هزینه معقول می‌توانید به چهره دلخواه خود دست پیدا کنید. یکی از عمل‌های زیبایی که به صورت شما زیبایی خاصی می‌بخشد و آن‌را منحصربه‌فرد می‌سازد، بوکال فت است. در این عمل، چربی‌های اضافی نواحی مختلف صورت برداشته می‌شود تا چهره...

نظرات شما

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *