سعادت آباد، بلوار دریا غربی، پلاک ۶۲، طبقه ۲، واحد ۵

۰۲۱۸۸۳۷۹۰۳۱

۰۹۲۱۹۷۷۹۰۴۳

درخواست نوبت

کربوکسی تراپی
$

جراحی زیبایی سرپایی

$

جراحی زیبایی زنان

$

کربوکسی تراپی

$

لیزر موهای زائد

$

پلاسما سرد

$

خدمات هیدروفیشیال

$

پلاسما گرم

$

کاشت مو

دریافت وقت تلفنی کربوکسی تراپی

02188379031 – 09219779043

آخرین مقالات و اخبار

بهترین جراح لیفت صورت تهران کیست؟

افراد بسیاری با افزایش سن و ظهور‌چین‌وچروک‌ها روی پوست به سراغ عمل‌های زیبایی مانند لیفت صورت می‌روند. در جراحی لیفت صورت، پوست گونه و فک کشیده می‌شود تا خطوط این نواحی از بین‌ برود و در نتیجه‌ پوست جوان‌ و شاداب‌تر به‌نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید این عمل حساس و ظریف را...

ماندگاری بوکال فت چقدر است؟

عمل‌های زیبایی به شما کمک می‌کنند تا به چهره‌ای دلخواه خود دست پیدا کنید و اعتماد به نفس‌تان را افزایش دهید. جراحی بوکال فت روشی است که به تخلیه چربی اضافی صورت مخصوصاً ناحیه زیر گونه می‌پردازد و چهره‌ را خاص‌تر می‌کند. بسیاری از کسانی که قصد دارند این جراحی را انجام...

کربوکسی تراپی یک روش زیبایی بدون جراحی است که شامل تزریق دی‌اکسیدکربن (CO2) به بافت زیر جلدی از طریق یک سوزن کوچک است. خدمات کربوکسی تراپی در مرکز زیبایی لیا، یکی از بهترین مراکز کربوکسی تراپی در غرب تهران، با جدیدترین و پیشرفته‌ترین متد روز دنیا و زیر نظر پزشکان متخصص، خدمت مراجعین عزیز ارائه می‌شوند.

در ادامه به بررسی مفهوم، عملکرد، نواحی انجام و مراقبت‌های قبل و بعد این روش می‌پردازیم. 

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی یک درمان جدید، ساده و اثبات‌شده ضدپیری است که با بهبود متابولیسم و خون‌رسانی بافتی، سلولیت را به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهد. درمان‌ها برای درصد بالایی از بیماران سریع، راحت و موثر هستند.

این درمان برای صورت هم استفاده می‌شود (کربوکسی تراپی صورت)، به‌ویژه در مواردی که مشکلات مربوط به جریان خون باعث سیاهی دور چشم و چین‌و‌چروک شده باشد.

استفاده از دی‌اکسیدکربن ترزیقی در مرکز کربوکسی تراپی لیا به عنوان بهترین مرکز کربوکسی تراپی در تهران، حتی برای درمان برخی از مشکلات پزشکی مثل ریزش مو و پسوریازیس مرتبط با آلوپسی هم قابل استفاده است.

 کربوکسی تراپی صورت می‌تواند به همراه پی ار پی صورت انجام شود.

به طور کلی این روش برای درمان موارد زیر استفاده می‌شود:

  • سلولیت
  • جای زخم، از جمله جای آکنه
  • چین و چروک و سیاهی دور چشم
  • درمان شل‌شدن و جوانسازی پوست دست یا گردن
  • چین و چروک
  • رنگ پوست ناهماهنگ
  • رگ‌های واریسی و اسپایدر
کربوکسی تراپی

عملکرد کربوکسی تراپی چگونه است؟

تمام سلول‌های بدن ما، به‌عنوان محصول زائد، دی‌اکسید‌کربن آزاد می‌کنند. دی‌اکسیدکربن در حقیقت هزینه‌ای است که بدن برای انجام فعالیت‌های خود پرداخت می‌کند. وقتی جریان خون ضعیف باشد، دی‌اکسیدکربن در بافت‌ تجمع می‌یابد. در نتیجه وجود دی‌اکسید‌کربن، می‌تواند به بدن این سیگنال را ارسال کند که نیاز به خون‌رسانی بیشتری وجود دارد.

در انواع کربوکسی تراپی، متخصصین مرکز لیا با تزریق مقادیر کمی گاز دی‌اکسید‌کربن در زیر سطح پوست، بدن را فریب داده تا گردش خون را در آن ناحیه افزایش دهد.

رگ‌های خونی باز می‌شوند و حمل و نقل اکسیژن برای بازسازی سلولی و اثرات ضد‌التهابی افزایش می‌یابد. در نتیجه حلقه‌های تیره زیر چشم، سلولیت و ترک‌های پوستی همگی بهبود پیدا می‌کنند.

مزایای و کاربرد کربوکسی تراپی چیست؟

یکی از مزایای کربوکسی تراپی در بهترین مرکز کربوکسی تراپی در تهران، کاهش سلولیت یا چربی زیر پوست است که به آن ظاهری توده‌‌ای می‌دهد.

تزریق دی اکسید کربن به این نواحی باعث کاهش تعداد سلول‌های چربی و سفت‌شدن پوست می‌شود. کربوکسی‌تراپی اغلب همراه با لیپوساکشن برای کانتورینگ بدن (از بین بردن پوست و چربی اضافی) استفاده می‌شود و می‌تواند همراه هایفوتراپی تجویز گردد.

این درمان همچنین می‌تواند ظاهر ترک‌های پوستی را کاهش دهد.

تزریق دی‌اکسید‌کربن سلول‌هایی به نام فیبروبلاست‌ها را تحریک می‌کند که کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک بسازند. این مواد اندازه ترک‌های پوستی را کاهش می‌دهند و  به محو شدن آن‌ها کمک می‌کنند، بنابراین ترک‌ها با رنگ پوست شما مطابقت پیدا می‌کنند.

درمان کربوکسی سیاهی زیر چشم را درمان می‌کند، که اغلب زمانی رخ می‌دهد که خون در زیر پلک پایین جمع می‌شود.

مزایای کربوکسی تراپی در بهترین مرکز کربوکسی تراپی در تهران به شرح زیر است:

  • پوست را برای سایر درمان های زیبایی آماده می کند.
  • اثر ضد التهابی مشخص
  • افزایش عملکرد محافظتی و ایمنی پوست
  • ایمنی بودن درمان
  • بدون نیاز به بیهوشی
  • بدون درد
  • کاهش چربی زیر پوستی
  • قابل اجرا بر روی هر نوع پوست
  • قابلیت ترکیب با سایر روش‌های زیبایی (لایه‌برداری شیمیایی، بیورویتالیزاسیون، میکرونیدلینگ و لیفتینگ RF، تزریق چربی، لیزر و غیره)

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی یک درمان دائمی نیست.

مدت زمان دوام آن با توجه به نوع عارضه، محل و شرایط فردی متفاوت است. اما به‌طور معمول 5 تا 6 ماه دوام دارد. تکرار کربوکسی تراپی یک تا دو بار در سال پس از اتمام درمان، می‌تواند به دوام بیشتر نتایج کمک کند. علاوه بر این، یک رژیم غذایی مناسب، ورزش، دوری از استرس، خواب خوب و به‌طور کلی یک زندگی سالم می‌تواند به حفظ اثرات این روش درمانی برای مدت زمان بیشتری کمک کند.

نوبت دهی آنلاین کربوکسی تراپی

در هر ساعت شبانه روز با ثبت اطلاعات خود، به صورت آنلاین نوبت خود را رزرو کنید.

نواحی انجام کربوکسی تراپی

در نواحی مختلفی از بدن قابل انجام است. کربوکسی تراپی صورت، پلک‌ها، گردن، شکم، بازوها، پاها، باسن، پوست سر و واژن رایج هستند.

کربوکسی تراپی صورت و دور چشم (برای پف چشم)

با افزایش سن، علاوه بر کبودی زیر چشم که از دور قابل مشاهده است، اغلب پف زیر چشم و سپس چین‌ و چروک‌ها آشکار می‌شوند و ظاهر چهره را پیر و خسته نشان می‌دهند.

علت سیاهی زیر چشم، عروق کم پوست، کار زیاد یا کم خوابی است. همه این‌ها سن افراد را بیشتر نشان می‌دهد. از طرف دیگر پوست زیر چشم فوق‌العاده حساس و لطیف است، بنابراین اکثر کرم‌های معمولی یا درمان‌های سنتی که برای بازسازی و تغذیه پوست صورت استفاده می‌شوند برای دور چشم مناسب نیستند. با این حال، کربوکسی تراپی مشکل تیرگی و تورم زیر چشم را تا حد زیادی برطرف می‌کند.

با تزریق دی‌اکسیدکربن به زیر سطح پوست، فرآیندهای بازسازی طبیعی پوست تسریع می‌شود. اولاً، شبکه جدیدی از رگ‌های خونی ایجاد می‌شود که به لطف آن «میکروسیرکولاسیون» در پوست ما بهبود می‌یابد؛ یعنی گردش خون موضعی بیشتر شده و همراه خون مواد غذایی و اکسیژن بیشتری به پوست می‌رسد. ثانیاً، کربوکسی تراپی باعث می‌شود پوست کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک را سریع‌تر و بیشتر تولید کند. با این درمان می‌توان تیرگی زیر چشم را تا 90 درصد کمتر کرد.

کربوکسی تراپی واژن (بیکینی)

یک روش رایج برای جوان‌سازی واژن است که فواید زیر را به همراه دارد:

  • افزایش ترشحات طبیعی واژن
  • سفت‌کردن واژن
  • کاهش مقاربت دردناک
  • بهبود ظاهر
  • بهبود رابطه جنسی

کربوکسی تراپی برای افرادی که به دنبال تولد فرزند و یا افزایش سن دچار مشکلاتی در نواحی واژن هستند می‌تواند مفید باشد.

شکم

درمان ناحیه شکم با دی‌اکسید‌کربن می‌تواند به دلایل مختلفی انجام شود. برطرف کردن سلولیت، جای زخم و همچنین کاهش ترک‌های ناشی از بارداری، از جمله مواردی هستند که در کربوکسی تراپی شکم انجام می‌شوند.

همچنین گفته می‌شود این روش برای لاغری موضعی نیز تا حدودی موثر است.

مو

کربوکسی تراپی مو یکی از موثرترین و محبوب‌ترین روش‌های درمانی برای ریزش مو است.

این درمان ده‌ها سال است که شناخته شده است و همیشه به‌عنوان یک روش بسیار موثر مورد توجه بوده است. این روش شامل تزریق دی‌اکسید‌کربن به عمق پوست سر با استفاده از یک سوزن نازک است. ورود دی‌اکسیدکربن به زیر پوست سر باعث تحریک تشکیل رگ‌های خونی جدید، تحریک شدید متابولیسم، بهبود میکرو و ماکروسرکولاسیون می‌شود و همچنین خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد.

به لطف این اثرات، فولیکول‌ها و پیازهای مو به شدت تغذیه می‌شوند. این امر باعث مهار ریزش بیش از حد مو و رشد موهای جدید می‌شود.

قیمت کربوکسی تراپی

قیمت کربوکسی تراپی در غرب تهران و سایر نقاط شهر به عوامل متعددی وابسته است.

نوع عارضه، مواد به کار رفته، سطح خدمات کلینیک ارائه دهنده و تعداد جلسات مورد نیاز، از جمله عواملی هستند که بر قیمت این درمان تاثیر می‌گذارند.

به‌طور معمول افراد به 7 تا 10 جلسه درمانی نیاز دارند که یک یا دو هفته بین آنها فاصله است.

 جهت دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه کربوکسی تراپی در مرکز زیبایی لیا می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

02188379031
02188596948

مراقبت های قبل و بعد از انجام

اگرچه کربوکسی تراپی روش تهاجمی نیست، با این حال لازم است برخی از مراقبت‌ها را قبل و بعد از این روش انجام دهید.

قبل از درمان باید موارد زیر را رعایت کنید:

  • با پزشک خود درباره آنچه انتظار دارید و واقعیت‌های درمان مشورت کنید.
  • در کربوکسی تراپی صورت، لازم است در روز درمان آرایش نداشته باشید و پوست شما تمیز باشد.
  • ممکن است پزشک به شما توصیه کند که ناحیه مورد نظر را بتراشید و از مصرف داروهای ضدالتهابی که ممکن است احتمال کبودی را در دو هفته اول افزایش دهند، اجتناب کنید.
  • یک صبحانه خوب بخورید و مقدار زیادی آب بنوشید.

پس از درمان نیازی به استراحت نیست و می‌توانید بلافاصله به سر کار خود بازگردید. با این حال باید از ورزش شدید و گرما و نور شدید در 72 ساعت اول اجتناب کنید.

 معرفی دستگاه مورد استفاده در مرکز زیبایی لیا: دستگاه کربوکسی تراپی مدایون

دستگاه کربوکسی تراپی مدایون یکی از انواع پیشرفته دستگاه‌هایی است که برای این درمان در ایران استفاده می‌شود.

این دستگاه مجهز به هندپیس مجهز می‌باشد که می‌تواند دقت تزریق 0.5 تا 2.5 سی ‌سی را ارائه دهد.

مدایون دارای بیش از 20 برنامه کاربردی برای مشکلات مختلف پوستی است. سلولیت، تیرگی دور چشم، جوانسازی دست، جوانسازی واژن، ریزش مو، جای زخم، برنامه‌های قبل از لیپوساکشن و بعد از آن، کاهش غبغب، جای زخم و پسوریازیس برخی از این برنامه‌ها هستند.

علاوه بر این، امکان تغییرات پیش فرض همه برنامه‌ها وجود دارد و پزشک می‌تواند با توجه به شرایط شما نوع برنامه و تنظیمات آن را تغییر دهد.

تنظیم اتوماتیک و تمام دیجیتال حجم تزریق، کالیبراسیون حجم گاز تزریقی، کالیبراسیون اتومات و سیستم هوشمند مانیتورینگ گاز خروجی برخی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه هستند. امکان تنظیم دمای گاز خروجی و سرعت تزریق نیز با استفاده از این دستگاه فراهم است.

تعداد جلسات مورد نیاز

به طور معمول، بین 6 تا 10 جلسه برای دستیابی به بهترین نتایج لازم است. معمولاً فاصله یک تا دو هفته بین جلسات در بهترین مرکز کربوکسی تراپی در تهران نیاز است. فواصل زمانی و تعداد جلسات برای دستیابی به هدف نهایی متفاوت است و به شدت سلولیت، علائم، شدت اسکار، میزان شلی پوست و همچنین سن و سبک زندگی بستگی دارد.

جلسات معمولاً بین 20 تا 30 دقیقه طول می‌کشند و اکثر بیماران درد قابل توجهی را گزارش نمی‌کنند، اگرچه ممکن است کبودی خفیفی در محل تزریق ایجاد شود.

پزشکان مرکز زیبایی لیا به عنوان یک مرکز مهم کربوکسی تراپی در غرب تهران پس از برررسی شرایط شما تعداد جلسات و فواصل زمانی را مشخص می‌کنند.

خطرات و عوارض کربوکسی تراپی

عوارض جانبی احتمالی عبارتند از:

  • کبودی
  • پوست دردناک و سفت
  • تورم

با این حال عوارض کربوکسی تراپی معمولاً جدی نیستند و در مدت کمی بهبود می‌یابند. این روش یک درمان بدون درد با حداقل عوارض جانبی یا بدون عوارض است. هنگامی که گاز به زیر پوست شما تزریق می‌شود، ممکن است احساس فشار کنید. در برخی موارد، کبودی ممکن است در ناحیه تزریق ایجاد شود، اما معمولاً کمتر از یک هفته طول می‌کشد تا برطرف شود.

پس از یک جلسه کربوکسی، پوست شما ممکن است احساس گرما، خارش و/یا سوزن‌سوزن شدن داشته باشد، زیرا گردش خون افزایش می‌یابد و گاز شروع به اثر می‌کند. این احساس می‌تواند تا 24 ساعت پس از درمان ادامه یابد.

ناحیه تزریق شده نیز ممکن است پف‌کرده باشد (مخصوصاً زیر چشم)، اما در عرض چند روز بهبود می‌یابد، زیرا بدن شما گاز را جذب می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این درمان می‌توانید از کارشناسان مرکز لبا به عنوان یکی از بهترین مرکز کربوکسی تراپی در تهران سوالات خود را بپرسید.

سوالات متداول

چه مدت طول می‌کشد تا نتایج کربوکسی تراپی را ببینید؟

اگرچه ممکن است از هفته اول متوجه اثرات سفت‌کننده و صاف‌کننده پوست شوید، اما احتمالاً دو ماه طول می‌کشد تا نتایج کامل ظاهر شوند. اگر به شکل دوره‌ای از تزریق کربوکسی تراپی استفاده کنید، احتمالاً در چند جلسه متوجه اثرات آن خواهید شد.

کربوکسی‌تراپی چطور ترک‌های پوستی را درمان می‌کند؟

 وقتی پوست تا حد مشخصی کشیده می‌شود؛ کلاژن پوستی پاره و ترک ایجاد می‌شود. این روش باعث ایجاد کلاژن جدید و ضخیم‌شدن پوست می‌شود که ظاهر بدن را بهبود می‌دهد.

موارد منع کربوکسی تراپی چیست؟

در موارد زیر این درمان قابل انجام نیست:

  • کودکی
  • حمله قلبی یا سکته قبلی
  • بارداری
  • بیماری های مزمن در مرحله عود
  • بیماری‌های خونی
  • ضایعات پوستی در محل تزریق
  • صرع و سایر بیماری‌های روانی همراه با تحریک روانی حرکتی
این درمان چگونه سلولیت و چربی را کاهش می‌دهد؟

هنگامی که گاز دی اکسید کربن از طریق یک تکنیک خاص تزریق می‌شود، اثر سمی بر سلول‌های چربی ایجاد می‌کند و این سلول‌ها را از بین می‌برد و در نتیجه سلولیت کاهش یافته و میزان چربی کم شود.

درمان کربوکسی‌ چگونه انجام می‌شود؟

دستگاه‌های خاصی برای این کار وجود دارند. گاز کربن‌دی‌اکسید از مخزن با لوله‌های پلاستیکی به تنظیم‌کننده جریان راه می‌یابد. تنظیم‌کننده‌های جریان سرعت گاز را با توجه به انتخاب پزشک تغییر می‌دهند. گاز از تنظیم‌کننده جریان به لوله‌های استریل جریان یافته و پس از عبور از فیلتر‌های خاصی که هرگونه ناخالصی را از بین می‌برند از طریق یک سوزن به زیر پوست جریان پیدا می‌کند.

آخرین مقالات کربوکسی تراپی
کربوکسی تراپی سلولیت چیست؟ هزینه و نحوه انجام

کربوکسی تراپی سلولیت چیست؟ هزینه و نحوه انجام

اگر درگیر سلولیت باشید، احتمالاً تاکنون درمان‌های مختلفی را بررسی کرده‌اید. کربوکسی تراپی سلولیت نیز یکی از روش‌های درمانی است که تحت شرایط مناسب می‌تواند کمک زیادی به درمان این مشکل کند.  سلولیت یک بیماری جدی نیست، اما می‌تواند باعث ناراحتی و کاهش اعتماد به نفس شود....

تفاوت مزوتراپی و کربوکسی تراپی مو: کدام روش بهتر است؟

تفاوت مزوتراپی و کربوکسی تراپی مو: کدام روش بهتر است؟

امروزه نازک شدن و ریزش موها، به یک مشکل اساسی تبدیل شده است. از نظر محققان، هیچ دلیل قطعی برای این مشکل وجود ندارد و مهم نحوه درمان آن است. خوشبختانه می‌توان در مراحل اولیه با روش‌های غیرتهاجمی مانند مزوتراپی و کربوکسی تراپی مو به رویش مجدد موها کمک کرد. این مسئله...

درمان ترک پوستی با کربوکسی تراپی چگونه است؟

درمان ترک پوستی با کربوکسی تراپی چگونه است؟

کربوکسی تراپی یکی از روش‌های درمانی موثر برای ترک پوستی یا استریا است. ترک‌های پوستی ممکن است به دلیل زایمان، تغییرات وزنی شدید، بلوغ و یا مصرف بعضی از داروها به وجود بیایند. به گفته پزشکان و متخصصین پوست، کربوکسی تراپی ترک پوستی می‌تواند در مقابله با این نوع ترک‌ها...

نظرات شما

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *