سعادت آباد، بلوار دریا غربی، پلاک ۶۲، طبقه ۲، واحد ۵

۰۲۱۸۸۳۷۹۰۳۱

۰۹۲۱۹۷۷۹۰۴۳

درخواست نوبت

هایفوتراپی بینی چیست؟ هزینه و مزایا

هایفوتراپی بینی یک روش غیرجراحی است که برای بهبود ظاهر بینی و اصلاح نقاط ضعف آن به کار می‌رود. این روش با استفاده از امواج فراصوت با فرکانس بالا، تغییرات ظاهری بینی را ایجاد می‌کند. اگر قصد انجام هایفوتراپی بینی را دارید باید بدانید که این روش دارای تاییدیه FDA نیست و جزو موارد رسمی دستگاه هایفو تراپی نمی‌باشد.  

در ادامه به بررسی مزایا، مراقبت‌ها، نحوه انجام و هزینه‌ هایفوتراپی بینی می‌پردازیم. 

مزایای هایفوتراپی برای بینی گوشتی

هایفوتراپی بینی گوشتی مزایای زیادی دارد. این روش امکان اصلاح شکل و ساختار بینی را بدون نیاز به جراحی فراهم می‌کند. به همین دلیل، عوارض جراحی مانند خونریزی، درد و آسیب به بافت‌های اطراف به حداقل کاهش می‌یابد. از دیگر مزایای این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیاز به دوره نقاهت ندارد. 
  • هیچگونه آسیبی به سطح بیرونی پوست وارد نمی‌کند. 
  • موجب از بین رفتن چین و چروک و خطوط روی بینی می‌شود. 
  • بدون برش و خونریزی انجام می‌شود. 
  • بدون عارضه پایدار است. 
هایفوتراپی بینی

هزینه هایفوتراپی بینی چقدر است؟

هزینه هایفوتراپی بینی از روش های تهاجمی بسیار کمتر است و یکی از دلایل استقبال از این روش همین موضوع است. اما این هزینه ممکن است به دلیل متغیرهای مختلف متفاوت باشد. 

عواملی چون تخصص و تجربه پزشک، میزان اصلاح مورد نیاز و خدمات مرتبط ممکن است بر هزینه هایفوتراپی تأثیر بگذارند. بنابراین لازم است پیش از انجام این روش با پزشک متخصص مشاوره داشته باشید. 

نحوه انجام هایفوتراپی برای بینی

پزشک در ابتدا بررسی دقیقی از بینی شما انجام می‌دهد و نقاط ضعف و مشکلات را تشخیص می‌دهد. سپس، با استفاده از دستگاه‌ هایفوتراپی، امواج فراصوتی به ناحیه مورد نظر اعمال می‌شوند. این امواج تسریع‌کننده فرایند آماده‌سازی بینی برای اصلاح می‌باشند. به طور کلی، هایفوتراپی بینی یک روش سریع و کم درد است که باید در مراکز معتبر و بهترین مرکز هایفوتراپی در غرب تهران انجام شود.

مراقبت‌های پس از هایفوتراپی بینی

جهت دستیابی به نتایج بهتر و سریع‌تر، مراقبت‌های پس از هایفوتراپی بسیار مهم است. در ادامه به برخی از مهم‌ترین موارد می‌پردازیم. 

اجتناب از ضربه به بینی

یکی از مهم‌ترین اقدامات پس از هایفو درمانی، اجتناب از ضربات و آسیب دیدن بینی و استفاده از سایر اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامت بینی است. 

پرهیز از انجام فعالیت‌های سنگین

در زمان بهبودی، بهتر است فعالیت‌های فیزیکی سنگین را به مدت چند روز محدود کنید. همچنین حداقل به مدت 24 ساعت از شنا کردن در استخر خودداری نمایید.

دنبال کردن دستورات پزشک

از آنجایی که ممکن است وضعیت هر فرد پس از انجام هایفو متفاوت باشد، لازم است صرفاً دستورالعمل‌های پزشک معالج خود شامل مصرف داروها، قطره‌ها، و غیره را رعایت نمایید. 

استفاده از کمپرس سرد

پس از انجام هایفو، ممکن است تورم و ورم رخ دهد. استفاده از یخ یا کمپرس سرد برای کاهش تورم و مصرف داروهای ضد التهاب به عنوان یکی از روش‌های مراقبت بعد از هایفو می‌تواند کمک کننده باشد.

میزان ماندگاری نتایج هایفوتراپی بینی

میزان ماندگاری هایفوتراپی بینی حدوداً یک تا دو سال است. اما ماندگاری نتایج هایفوتراپی بینی گوشتی ممکن است متفاوت باشد و از فرد به فرد متغیر باشد. عوامل متعددی می‌توانند بر روی ماندگاری تأثیر بگذارند، از جمله این موارد می‌توان موارد زیر را نام برد:

ویژگی‌های اولیه بینی

حالت اولیه بینی شما، ماندگاری نتایج را تحت تأثیر قرار می‌دهد. برخی از تغییرات ممکن است ماندگارتر از دیگری باشد.

نحوه انجام هایفوتراپی بینی

از آنجایی که روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی برای انجام هایفو بینی وجود دارد؛ بنابراین ماندگاری هر روش هم متفاوت است. در کلینیک لیا بهترین و تاثیرگذارترین روش مخصوصاً برای هایفوتراپی بینی گوشتی انجام می‌شود. 

تجربه و تخصص پزشک 

طبیعی است که تجربه و تخصص پزشک در ماندگاری این روش بسیار مهم است. پزشکان متخصص با بررسی دقیق شرایط بینی و پوست شما روش اثربخشی را انتخاب می‌کنند. 

مراقبت‌های پس از انجام این روش 

رعایت مراقبت‌های پس از روش نیز بر ماندگاری نتایج تأثیرگذار است. بنابراین جهت دستیابی به نتایج ماندگارتر مراقبت‌ها را جدی بگیرید. برای حفظ نتایج بهتر، مهم است که پس از هایفو بینی، دستورالعمل‌های پزشک را رعایت کنید و برای مراقبت‌های منظم و ارزیابی‌های دوره‌ای به پزشک مراجعه کنید.

 جهت دریافت مشاوره هایفوتراپی بینی در کلینیک زیبایی لیا می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

02188379031
02188596948

آیا هایفو بینی خطرناک است؟

همانند هر روش پزشکی دیگری، ممکن است همراه با عوارض و مشکلاتی باشد. افرادی که نباید این روش را انجام دهند: 

  • افراد دارای عفونت‌های پوستی
  • خانم‌های بارار
  • افرادی که داروهای ضد انعقاد خون مصرف می‌کنند. 
  • افراد مبتلا به دیابت و صرع 
  • افرادی که در دوهفته اخیر اقدام به تزریق بوتاکس کرده باشند. 
  • افرادی که استنت فلزی در صورت یا گردن دارند.

انجام هایفوتراپی بینی در مرکز زیبایی لیا

مرکز زیبایی لیا، دارای تجهیزات پزشکی و زیبایی پیشرفته است که به پزشکان و متخصصانی که در آن فعالیت می‌کنند، کمک می‌کند تا روش‌های اصلاحی و درمانی موثرتر و ایمن‌تری را ارائه دهند. شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک و مشاوره از هزینه هایفوتراپی بینی آگاه شوید. رضایت مراجعه‌کنندگان نیز نشانگر خدمات و نتایج مطلوبی است که در این مرکز ارائه می‌شود.

    برچسب‌ها:

    دسته بندی‌ها

    آخرین مقالات و اخبار

    بهترین جراح لیفت صورت تهران کیست؟

    افراد بسیاری با افزایش سن و ظهور‌چین‌وچروک‌ها روی پوست به سراغ عمل‌های زیبایی مانند لیفت صورت می‌روند. در جراحی لیفت صورت، پوست گونه و فک کشیده می‌شود تا خطوط این نواحی از بین‌ برود و در نتیجه‌ پوست جوان‌ و شاداب‌تر به‌نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید این عمل حساس و ظریف را...

    ماندگاری بوکال فت چقدر است؟

    عمل‌های زیبایی به شما کمک می‌کنند تا به چهره‌ای دلخواه خود دست پیدا کنید و اعتماد به نفس‌تان را افزایش دهید. جراحی بوکال فت روشی است که به تخلیه چربی اضافی صورت مخصوصاً ناحیه زیر گونه می‌پردازد و چهره‌ را خاص‌تر می‌کند. بسیاری از کسانی که قصد دارند این جراحی را انجام...

    همه چیز در مورد جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین

    پوست دور چشم یکی از اولین نواحی است که با افزایش سن، چروک‌ها در‌ آن آشکار می‌شوند. با بالارفتن سن، بافت‌های زیر چشم ضعیف و شل می‌شوند. بدین ترتیب افراد در قسمت پلک پایینی با مشکلاتی مانند افتادگی یا پف روبرو خواهند شد. علاوه‌بر افزایش سن، ژنتیک نیز نقش مهمی در ایجاد...

     مقالات مرتبط

    تفاوت هایفوتراپی و اولتراپی چیست؟

    تفاوت هایفوتراپی و اولتراپی چیست؟

    همه افراد می‌خواهند که پوستی شاداب و جوان داشته باشند، اما با افزایش‌ سن تولید کلاژن کاهش می‌یابد. در‌ این حالت پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و چین‌وچروک‌ها ظاهر می‌شوند. امروزه برای جوانسازی پوست روش‌های مختلفی به کار گرفته می‌شود که از جمله آن‌ها...

    اولتراپی چیست؟ مزایا، عوارض و ماندگاری

    اولتراپی چیست؟ مزایا، عوارض و ماندگاری

    اولتراپی (Ultherapy) را می‌توان به‌عنوان یک جایگزین عالی برای جراحی لیفت صورت معرفی کرد. چراکه بدون ایجاد برش و صرفاً به کمک تابش فرکانس‌های مختلفی از امواج فراصوت، می‌تواند علائم پیری مانند افتادگی پوست و چین‌وچروک‌های روی صورت، گردن و سینه و همچنین افتادگی ناحیه...

    هزینه هایفوتراپی صورت و غبغب در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

    هزینه هایفوتراپی صورت و غبغب در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

    اگر شدت علائم پیری خیلی زیاد نباشد و به‌ موقع برای انجام این روش اقدام شود، می‎تواند جایگزین جراحی لیفت صورت و رفع غبغب شود. با توجه به اینکه هزینه هایفوتراپی خیلی کمتر از جراحی لیفت و سایر روش‌های زیبایی است. هایفوتراپی یک روش غیرجراحی زیبایی است که از امواج فراصوت...

    نظرات شما

    0 Comments

    Submit a Comment

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *