سعادت آباد، بلوار دریا غربی، پلاک ۶۲، طبقه ۲، واحد ۵

۰۲۱۸۸۳۷۹۰۳۱

۰۹۲۱۹۷۷۹۰۴۳

درخواست نوبت

بهترین محدوده سنی هایفوتراپی چقدر است؟

همان طور که قبلاً ذکر کردیم، روش هایفوتراپی یک راه عالی از بین بردن چین و چروک پوست است که در حال حاضر در سراسر جهان تا حدود زیادی جایگزین روش‌های جراحی شده است. در کنار رفع چین و چروک این روش کاربردهای بسیار موثری در جوانسازی، لیفت و سفت کردن پوست و درمان و کاهش سلولیت دارد.

یکی از سوالات مهمی که مراجعین کلینیک لیا در جلسات مشاوره می‌پرسند سن مناسب هایفوتراپی است. سعی میکنیم در این مطلب به سوالات “بهترین محدوده سن هایفوتراپی چقدر است؟”، “از چه سنی می توان هایفوتراپی را شروع کرد” و موارد مشابه پاسخ دهیم.

چرا به هایفوتراپی نیاز داریم؟

HIFU بهترین روش درمانی برای لیفت و بازسازی پوست صورت است. این روش درمانی با استفاده از امواج فراصوت انجام می‌شود و به لایه‌های عمیق پوست دسترسی پیدا می‌کند تا باعث بازسازی و لیفت پوست شود.

از هایفوتراپی شکم همچنین برای لاغری و سفت کردن پوست شکم استفاده می‌شود.

کاربردهای هایفوتراپی

کاربردهای این روش درمانی به شرح زیر هستند:

  • کاهش چین و چروک پوست
  • لیفت پوست گردن و چانه
  • لیفت گونه‌ها، ابروها و پلک‌ها
  • بهبود شکل چانه
  • تحریک تولید کلاژن
  • ترمیم پوست
  • لاغری موضعی

نکته: می‌توان آن را برای همه رنگ و تیپ های پوستی انجام داد.

بهترین سن هایفوتراپی

بهترین محدوده سنی مناسب هایفوتراپی چقدر است؟

بر اساس تجربه، این درمان برای افرادی مناسب است که در رده سنی 35 تا 70 سال قرار می‌گیرند و دارای پوستی هستند که خیلی شل نشده باشد. در حقیقت کسانی که می‌خواهند فرآیند پیری پوست را به تأخیر بیاندازند، بهترین گزینه برای استفاده از روش هایفوتراپی هستند.

یکی از اهداف اصلی روش هایفو، کاهش فرآیند پیری است. بنابراین به جوانان نیز توصیه می‌شود که برای جلوگیری از پیری پوست، هایفودرمانی را آغاز کنند.‌

افرادی که پوست گردنشان به شدت شل است، معمولاً گزینه خوبی برای درمان هایفو نیستند و ممکن است به جراحی نیاز داشته باشند.

هایفوتراپی غبغب نیز میان بسیاری از افراد با سن بالا موثر هست.

در این بخش از مطلب، می‌خواهیم بازه‌های سنی متفاوت را برای استفاده از روش هایفو بررسی کنیم. بهتر است برای اطلاعات تخصصی‌تر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بتوانید به صورت اختصاصی راهنمایی شوید.

هایفوتراپی برای سن زیر 35 سال مناسب است؟

توصیه می‌کنیم که در سنین زیر 35 سال از انجام هایفوتراپی برای تحریک کلاژن‌سازی و تولید الاستین در پوست خودداری کنید. زیرا افراد از بدو تولد تا محدوده سن 30  سالگی به دلیل داشتن اوج تحرک و نشانه‌های ترمیم پوستی، نیاز به هیچ روشی برای تحریک کلاژن سازی ندارند.

از انجام هایفوتراپی برای از بین بردن چربی‌های پوستی در سنین زیر 30 سال استفاده نکنید و بهتر است با تغییر و بهبود سبک زندگی به حفظ و بهبود پوست و اندام خود بپردازید.

به علاوه، مشخص نیست که پوست شما بعد از دوره بلوغ چه تغییراتی خواهد داشت، لذا انجام روش‌های زیبایی بر روی پوست در سنین زیر 35 سال توصیه نمی‌شود.

برای این بازه سنی، بهتر است مشاوره پزشکی در خصوص استفاده از روش‌های زیبایی مختلف در نظر گرفته شود.

هایفوتراپی برای بازه سنی 35 تا 50 سال

سنین 35 تا ۵۰ سالگی بهترین و استانداردترین سن هایفوتراپی هستند.

در این رده سنی، با استفاده از اشعه ایمن و کم‌خطر فراصوت، می‌توان به تحریک کلاژن‌سازی پوست کمک کرد. علاوه بر رفع مشکلات خفیف تا متوسط پوست، به پیشگیری از بروز بیماری‌های پوستی یا پیری پوست نیز جلوگیری کرد.

اگر به دلایل مختلفی از جمله سبک زندگی، وراثت و ژنتیک، بارداری، برخی بیماری‌های پوستی با بروز انواع مشکلات پوستی و چین و چروک‌ در روی پوست صورت، گردن، غبغب و یا بدن خود مواجه هستید، می‌توانید برای زیبایی و جوانسازی پوست به سراغ هایفو بروید.

 برای دریافت مشاوره و اطلاع از هزینه هایفوتراپی صورت و بدن در مرکز زیبایی لیا می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

02188379031
02188596948

هایفوتراپی برای بازه سنی بیشتر از 50 سال

بعد از سن ۵۰ سالگی، به علت افتادگی و تحلیل قوای جسمانی، چین و چروک‌های پوستی در صورت و بدن عمیق‌تر می‌شوند و بسیاری از افراد به دنبال روش‌هایی همچون هایفو برای جبران می‌روند.

با افزایش میزان افتادگی و چین و چروک‌های پوستی، احتمال موفقیت این روش کاهش می‌یابد. با این حال، این بدان معنا نیست که بعد از سن ۵۰ سالگی نمی‌توان از هایفوتراپی استفاده کرد، بلکه تاثیر آن کمتر خواهد خواهد بود.

سن هایفوتراپی مهم است اما مهم‌تر وضعیت پوستی شما است…

سن هایفوتراپی اهمیت زیادی برای تاثیر این روش درمانی دارد، اما مهم‌تر از این فاکتور وضعیت پوستی شما است. همه افراد وضعیت پوستی یکسانی ندارند و ممکن است در سنین پایین‌تر دچار مشکلات پوستی یا چین و چروک شوند.  

اگر تمایل دارید از این روش استفاده کنید و در بازه سنی 30 تا 70 سال قرار ندارید، اصلا نگران نباشید، تنها کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

برچسب‌ها:

دسته بندی‌ها

آخرین مقالات و اخبار

هزینه بوکال فت در تهران سال 1403

این روزها باوجود عمل‌های زیبایی مختلف با هزینه معقول می‌توانید به چهره دلخواه خود دست پیدا کنید. یکی از عمل‌های زیبایی که به صورت شما زیبایی خاصی می‌بخشد و آن‌را منحصربه‌فرد می‌سازد، بوکال فت است. در این عمل، چربی‌های اضافی نواحی مختلف صورت برداشته می‌شود تا چهره...

عمل لیپوساکشن ران چیست؟ کاربردها و اثرات

ران‌، قسمتی از بدن است که چربی‌های انباشته شدن در آن به‌سختی آب می‌شوند. برخی اوقات، وجود این چربی‌ها نه‌تنها تناسب اندام را از بین می‌برد، بلکه راه رفتن و فعالیت‌های روزمره را برای فرد دشوار می‌سازد. برای حل این مشکل، لیپوساکشن ران به کمک افراد آمده است تا سریع‌تر به...

هزینه عمل ابدومینوپلاستی در سال 1403 چقدر است؟

بسیاری از افرادی که قصد دارند عمل ابدومینوپلاستی را با هدف حذف چربی‌های اضافی ناحیه شکم انجام دهند، می‌خواهند درباره هزینه این عمل اطلاعات بیشتری داشته باشند. علاوه‌بر‌ مواردی مانند جراح، هزینه ابدومینوپلاستی یکی از مهم‌ترین مواردی است که بر تصمیم افراد در انجام دادن...

 مقالات مرتبط

تفاوت هایفوتراپی و اولتراپی چیست؟

تفاوت هایفوتراپی و اولتراپی چیست؟

همه افراد می‌خواهند که پوستی شاداب و جوان داشته باشند، اما با افزایش‌ سن تولید کلاژن کاهش می‌یابد. در‌ این حالت پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد و چین‌وچروک‌ها ظاهر می‌شوند. امروزه برای جوانسازی پوست روش‌های مختلفی به کار گرفته می‌شود که از جمله آن‌ها...

اولتراپی چیست؟ مزایا، عوارض و ماندگاری

اولتراپی چیست؟ مزایا، عوارض و ماندگاری

اولتراپی (Ultherapy) را می‌توان به‌عنوان یک جایگزین عالی برای جراحی لیفت صورت معرفی کرد. چراکه بدون ایجاد برش و صرفاً به کمک تابش فرکانس‌های مختلفی از امواج فراصوت، می‌تواند علائم پیری مانند افتادگی پوست و چین‌وچروک‌های روی صورت، گردن و سینه و همچنین افتادگی ناحیه...

هایفوتراپی بینی چیست؟ هزینه و مزایا

هایفوتراپی بینی چیست؟ هزینه و مزایا

هایفوتراپی بینی یک روش غیرجراحی است که برای بهبود ظاهر بینی و اصلاح نقاط ضعف آن به کار می‌رود. این روش با استفاده از امواج فراصوت با فرکانس بالا، تغییرات ظاهری بینی را ایجاد می‌کند. اگر قصد انجام هایفوتراپی بینی را دارید باید بدانید که این روش دارای تاییدیه FDA نیست و...

نظرات شما

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *